ביאנקה אורין

ייעוץ להורים לפעוטות

הי, אני כבר לא תינוק

בגיל הרך מתפתחות יכולות מוטוריות משמעותיות לצד היכולת השפתית והחברתית. קיים קשר ברור בין ההתפתחות התנועתית לבין ההתפתחות בתחומים האחרים.
התינוק  סופג את הסביבה שלו באמצעות חמשת החושים וזה מה שמייצר את התגובה התנועתית.
ככל שהוא גדל, הוא לומד ומרחיב את היכולות שלו בכל תחום. טווח התנועה גדל, סוגי התנועה, היכולת  לעבור ממצב למצב בצורה בטוחה, שיווי המשקל והאומץ להתנסות.
התהליך ממשיך ומתקדם לכל אורך הילדות, וכך בהדרגה הילד שלנו הופך להיות עצמאי.
הסביבה של הפעוט מאד משמעותית להתפתחות תקינה. חשוב ליצור סביבה בטוחה, ולמקם חפצים וגירויים בחדר, להרבות בהתנסויות ובמשחקים, לפיתוח הקואורדינציה, שיוו המשקל ורצף התנועה.
שיתוף הפעולה והיצירתיות שלכם ההורים, יחד עם הסקרנות הטבעית של הפעוט, תקדם אותו בגדילה ובהתפתחות התקינה.

ילד = פלא

לכל ילד ולכל ילדה יש את הקצב שלהם, וזה בסדר גמור. יחד עם זאת, בנו ההורים, קיים הצורך לדעת שהילד הפעוט שלנו "בסדר", שהוא מתפתח כראוי, ומשיג את אבני הדרך האופייניות לכל שלב.
כפזיותרפיסטית שעובדת גם עם ילדים בעלי לקויות, אני ערה וקשובה לכל דבר שהוא יוצא דופן. אבל, חשוב לדעת שלא כל עיכוב התפתחותי שאתם מזהים מצביע בהכרח על בעיה אמיתית. יכולות להיות סיבות אחרות, או קצב שונה, ואפשר לתרגל ולעבוד כדי לצמצם פערים. אני כאן כדי לייעץ ולענות על השאלות שלכם, ו-כן, גם להרגיע, לתת מענה מקצועי ואמין לכל התלבטות, או אם יש צורך, לכוון אתכם אילו בדיקות או בירורים כדאי לעשות.
הייעוץ שלי כולל עצות לפעילויות, תנועות ומשחקים שאתם ההורים מוזמנים לאמץ, וכולל גם טיפים לסידור הפיזי של הסביבה, החדר, הביגוד וקניית צעצועים תואמים שיחזקו את היכולות של הילד.

אני כאן כדי לכוון וללוות אתכם. לאחר בדיקה מקיפה – אני מתאימה מסלול של ייעוץ, ליווי והדרכה להורים, או מסלול טיפולי.

לשיחת היכרות, ייעוץ, טיפול, ליווי, הזמנת הדרכה או הרצאה: